חדשות

"פורייה" העניק תעודות הצטיינות לשני סטאז'רים מצטיינים

בית החולים מסר, כי עשרה סטאז'רים מסיימים בימים אלה את התמחותם, ובמחזור הבא יחלו 27 סטאז'רים את ההתנסות הרפואית שלהם

מימין: ד"ר מאיר רוח, ד"ר ארז און, ד"ר אוראל גוברין וד"ר איתן בן ציון (צילום: "פורייה")

(תוקן 07:43) עשרה סטאז'רים מסיימים בימים אלו את שנת ההתנסות שלהם במרכז הרפואי "פורייה", ו-22 סטאז'רים חדשים יחלו את ההתנסות ב-2017. לרגל סיום תקופת הסטאז' קיימה הנהלת בית החולים בשבוע שעבר טקס שבו הוענקו תעודות הצטיינות לשני סטאז'רים: אוראל גוברין וחליילה לואי.

הנהלת המרכז הרפואי "פורייה", יחד עם האחראי על הסטאז', ד"ר איתן בן ציון, נפגשו ביום שני שעבר עם שתי הקבוצות - הסטאז'רים המתחילים ואלו שסיימו את התמחותם.  בטקס שהתקיים אמר ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי: "הסטאז' הוא תחילתו של פרק חשוב, חיוני ומרתק, בהכשרה המקצועית שלכם, כרופאים. המחויבות שלנו, כמרכז רפואי, היא להעניק לכם את הסטאז' הכי טוב שאנחנו יכולים לתת. אנו מקווים שתרמנו את חלקנו בהכשרה ובחינוך שלכם כרופאים גם בהיבט המקצועי אבל גם בכל הנוגע להעלאת האנושיות והאמפתיה שרופא נדרש להם כלפי המטופל. שני אלו חייבים ללכת ביחד".

ד"ר איתן בן ציון הוסיף: "אנחנו רוצים להגיד לכם תודה ומקוים שהשארנו לכם מזכרת להמשך החיים. כולכם מצטיינים , אבל שניים בלטו מעבר לכולם. התודה וההערכה שלנו היא לכולכם. אני גם מאחל הצלחה רבה לקבוצת הסטאז'רים שמתחילים עכשיו את הסטאז' ומצטרפים למשפחת פדה-פורייה".

אוראל גוברין אמר: "עברנו כאן תקופת סטאז' מעולה. לאורך כל הדרך התייחסו אלינו נהדר. כולם דאגו לשלומי ודאגו ללמד אותי את כל מה שניתן. מהיום הראשון התייחסו אלי כרופא מן המניין. היום, לאחר ההתנסות, לא הייתי מחליף את הסטאז' באף בית חולים אחר".

נושאים קשורים:  חדשות,  התמחות,  סטאז',  טקס,  מתמחים,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
אנונימי/ת
18.06.2017, 12:08

מאתר כזה הייתי מצפה לציין לסיום שנת הסטטאז ולא סיום ההתמחות. הבדל של שמיים וארץ. שני סטאזרים ולא שני מתמחים. נא עירכו הטקסט