מינויים

ד"ר שני ברוש נבחרה לסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל בחיפה

ד"ר ברוש, מומחית ברפואת משפחה וסא"ל במיל', שימשה עד לאחרונה כראש צוות רפואה בנציבות קבילות החיילים

ד"ר שני ברוש, סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל בחיפה

ד"ר שני ברוש נבחרה לסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל בחיפה, במקום ד"ר גיל לביא שעבר לנהל את אגף תכנון ואסטרטגיה בהנהלת שירותי בריאות כללית.

ד"ר ברוש פרשה מצה"ל בדרגת סא"ל. עד לאחרונה היתה ראש צוות רפואה בנציבות קבילות החיילים. בעבר מילאה עוד תפקידי פיקוד וניהול בכירים נוספים בחיל רפואה.

ד"ר ברוש, בת 42, נשואה ואם לשני ילדים, נולדה בתל אביב ולמדה רפואה בטכניון. היא מומחית ברפואת משפחה. התמחתה ברפואה קהילתי בשירותי בריאות כללית וחלק מסבבי ההתמחות ביצעה בבית החולים כרמל. השנה תסיים את לימודיה לתואר MBA בפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

במסגרת הצבאית היא סיימה תכנית "נחשון" לפיתוח מצוינות בחיל רפואה וקורס פיקוד ומטה במכללה הבין-זרועית בצה"ל. היא עמיתה בתכנית "ענבר" - עתודה ניהולית במערכת הבריאות בישראל. בנוסף, פעילה ד"ר ברוש בעמותת יוצאי לובלין ומרכזת בה את הפעילות לבני הדור השלישי והרביעי לניצולי השואה.

כסגנית מנהלת בית החולים"כרמל תהיה אחראית על החטיבה לרפואה פנימית, מחלקת ילדים, המערך הקרדיולוגי והמחלקה לרפואה דחופה וכן על תחום התרופות, בית המרקחת ופעילות למניעת זיהומים נרכשים.

"אני שואפת לשקם את אמון הציבור במערכת הרפואה הציבורית", אמרה. "יש לנו אנשים מצוינים בכל תחום, אבל הם מתמודדים עם פערים אדירים בתשתיות ובמשאבים. לפעמים צריך לעשות ׳זום אאוט׳ כדי לראות את התמונה מזוויות אחרות ולנסות למצוא פתרונות יצירתיים".

עם כניסתה לתפקיד אמרה: "החיבור בין בית החולים כרמל לקהילה מאתגר. מטרתו למקסם את המומחיות של כל אחד מהגורמים המטפלים ולחזק את הקשר והאמון ההדדי בין בית החולים לבין הקהילה. המטרה היא שתהיה שפה משותפת ושכולם יעבדו בתיאום לשם הענקת טיפול מיטבי ובטוח. אני מאמינה שהכל מתחיל ונגמר באנשים, הם לב ליבו ופרצופו של כל ארגון".

נושאים קשורים:  ד"ר שני ברוש,  המרכז הרפואי כרמל,  מינוי,  חדשות
תגובות
07.04.2019, 23:06

כל הכבוד, רוזמי מרשים ומכובד
בהצלחהההה